Gamla bilder

Då var första jobbeturen avklarad :) Nu har jag bara kvällen kvar att jobba, till 20.30! tror att jag kommer vara väääldigt tröttpå "jobb" på måndag.. Eller kanske inte bara på måndag, utan hela veckan :P Ser redan fram emot fredagskvällen och min sovmorgon på lördagen! Nu när jag kom hem från jobb så hade Jimmy packat upp min lilla bloggdata som jag köpte för några år sedan.. Jag har massor med bilder på den, och det var roande att titta igenom dem ;) Haha.. Tänkte lägga upp några bilder här, så att ni får se :)









Skulle kunna blogga flera hundra inlägg med alla bilder som jag har :) En massa massa minnen sparade på datorn! Ska försöka bli bättre på att flika in någon gammal bild då och då :P

NU: Duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0