Kärlek

Det är roligt att läsa andra människors inlägg om deras pojkvänner/sambos :) Jag brukar skriva att JAG har världens bästa pojkvän :) Sen läser man på facebook eller på en blogg om att någon annan också har det, hur kan det stämma :P Det är ju JAG som har det ;) haha!! Men man kan bara gå så långt som till sig själv.. För mig är Jimmy världens bästa, just för att jag kanske jämför med vad jag tidigare "haft"? Allt han gör och allt han säger är i denna tidpunkt det absolut bästa för mig <3 Jimmy har egenskaper som ingen annan kille jag träffat/varit tillsammans med tidigare haft, och det är det som gör honom så speciell.. För mig betyder han allt! Varje dag tänker jag på hur jag skulle klarat mig utan honom? Det hade inte gått! Men hur har jag klarat mig under alla år tidigare? Ja, det är svåra frågor som ingen kan svara på..

Det enda jag vet är att han betyder ALLT för mig <3 Det är också egentligen det enda som betyder något! Han finns dä för mig när jag är ledsen, när jag är orolig, när jag är nervös, när jag är glad, när jag är tramisg, när jag är arg, när jag är lycklig osv.. Han finns helt enkelt där, alltid när jag behöver honom!

Älskar dig Jimmy ---> Nu och föralltid!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur är det med huvudet?

2012-03-04 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0