Lördagen har spenderats med släkten i Sved...

Lördagen har spenderats med släkten i Svedala. Vilken underbar och skön släkt jag har!! Är så lyckligt lottad som får ha alla dessa människorna i mitt liv <3 Kvällen idag har varit härlig från början till slut :) :) God middag, massa skratt, bowling och Mellomys! Favoriterna i årets melodifestival var Danny och Loreen! Eftersom Danny kom 2:a förra året så hoppades jag på honom detta året! Att Loreen vann gjorde mig, trots detta inte ledsen. En bra låt som jag garanterat kommer spela många gånger på stereon här hemma ;) Nu ska denna damen krypa i säng! Imorgon väntas jobb mellan 07.00-13.00 och därefter en kvällstur från 16.00-20.30.. Antar att jag kommer vara trött imorgon kväll.. Men men, sånt man får ta när man vill ha lite extra slantar i plånboken! Saknar mina änglar sååå mycket! <3 Hoppas på att kunna träffa dem i veckan, trots att den är fullspäckad av praktiktimmar :) :)


Kommentarer
Postat av: Vera

O vem är dina änglar då?? ;)

2012-03-10 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0