På tåget

Blev helt paff när jag vaknade igår och insåg att huvudvärken var som bortblåst! :) Istället hade jag dragit på mig hosta och förkylning.. Men jag är hellre sjuk på de sättet, än har den jävla huvudvärken! Bestämde mig för att prova praktiken igår, och det gick ju bra :) Sitter just nu på tåget till Helsingborg.. Idag ska jag inte "jobba över" vilket betyder att jag är hemma vid 16.30! Då ska jag och Jimmy köra till Centan och handla spånskivor, mat och förhoppningsvis en "outfit" till mig som jag kan ha på fredag :)

På tal om fredag, nu längtar jag riktigt mycket!! Ska bli kul att inviga helgen med några cider i sällskap av underbara vänner!! Då är det dags att slå klackarna i taket till Perikles :) På lördag är det god mat, bowling och melodifestivalen som står på schemat! Ser verkligen fram emot denna helgen :) Hoppas att jag är "frisk" tills dess bara!

Trevlig tisdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0