Så sant så!

Kunde inte sagt det bättre själv! Det är en sak som jag lärt mig genom åren.. Varför lägga energi på människor som inte gör det tillbaka? Varför kämpa för att hålla någon kvar, som ändå inte bryr sig om en? Varför ska man tycka om någon som uppenbarligen inte gör detsamma? Har troligtvis redan lagt en massa onödig energi genom åren på människor som inte var värda att lägga energi på.. Är såå glad att jag insett vilka människor som tycker om mig och bryr sig om mig till 100%.. Ibland kommer det dagar då jag känner mig totalt grundlurad, det ska jag erkänna! Tyvärr så måste man väl gå igenom sånt för att förstå vilka människor som verkligen är äkta.. Är glad att jag vet det nu.. <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Vera

SÅÅ SANT!! Har oxå slutat lägga energi på folk som säger att dom är ens vänner men bara är det på deras villkor!! Ska ju vara lika för båda om det funka!! Såna klarar man sig utan!! Tar bara en massa energi från en!! Men man lär sig genom åren!! :)

2012-03-26 @ 06:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0