Samma sak, varje gång!

Varför blir det alltid samma sak..?! Varje gång jag har långt hår, vill jag ha kort.. När jag väl har klippt mig, och tittar tillbaka på gamla bilder ångrar jag mig direkt! Hmm.. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig! Som ni förstår saknar jag mitt låånga hår :S Trodde faktiskt inte att jag hade så långt som jag hade.. Det är först nu, när jag klippt av 23 cm, och tittar tillbaka på gamla bilder som jag förstår.. Jag saknar alla fall det!

Det kommer ta mig cirka 2 år, sen har jag min längd igen!! :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/1590657/images/2012/pic_195245916.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Ida

Har precis samma dilemma. Har aldrig haft så långt hår som jag har nu, och då o då leker jag med tanken att klippa det kort...

Brukar ta en chansning då, bestämmer att jag ska ringa till min frissa o boka tid för att klippa av det. Är hon på plats o svarar ,då är det meningen att det ska av- som tur är har hon alltid varit iväg på nåt ärende just då.. Haha



Kramar

2012-03-25 @ 07:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0