Det var den söndagen..

Just nu känns det som att vi lever i KAOS! Igår när jag kom hem från jobb, vid 22.00 började vi möblera om hela stora rummet! Fick det som vi ville ha det, och därefter kunde vi nu planera hur vårt kök (verkligen) ska se ut! Det ska byggas igen väggar, riva andra väggar samt lägga nya golv, och allt detta förutom inköpet av köket...

Började dagen med en härlig sovmorgon följt av en god helg-frukost! Därefter begav vi oss till Celle och sedan vidare till IKEA. Vi var framme på IKEA 14.00 och körde därifrån 20.00 och var 32.000 fattigare! Det nya köket är inhandlat, och ingen är gladare än VI!! :) :) Dock kommer kostnader för inbyggnadsugn, induktionshäll, nytt golv samt ombyggnaden av väggarna till! Kan säga som såhär: jag är GLAD att jag gick med vinst på min förra lägenhet ;) Men gud så skönt det känns nu! Äntligen är vi färdiga med steg 1 :)

Den 26:e Juni levereras köket + den gigantiska bänkskivan, och därefter är det bara till att sätta igång :) Vi lär leva i ett smärre kaos under Juli månad, men det är det värt!

Nu ska jag förbereda mig inför inför morgondagen, som också är min näst sista dag på praktiken! Sov gott allesammans :) Kramar från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0