En freddag med Becciz :) :)

Vilken härlig ledig dag jag har haft änsålänge :) Som jags krivit tidigare hade jag och Becciz en planerad frukostdejt idag! hade lyxen att bli bjuden på bullar även idag ;) Efter frukosten blev det några timmar i solen, och en del flabbande med min kära bror som också kom in om! Idag passade jag även på att hänga tvätten ute, ljuvligt!

Tack för idag gumman <3 Får vi göra om snart igen!!

Nu är Jimmy hemma, och det är dags att inta duschen! Ska hinna med lite matlagning också hade vi tänkt.. Idag blir det torsk med morötter, potatis och sås :) MUMS! Kan inte förstå de människor som inte äter fisk?! Finns nästan inget godare (och nyttigare!!) Hade aldrig klarat mig utan havsdjuren :P

20.00 är det i vanlig ordning mys i soffan framför Let´s Dance :)



Ibland går livet upp och ner..
Ett tag gick det bara ner..
Och nu går det bara uppåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0