Idag har jag druckit kaffe och snackat ski...

img_9686 (MMS)

Idag har jag druckit kaffe och snackat skit med denna underbaringen!! <3 Älskade Kattis från Göteborg (Helsingborg)! Passade på att våldgästa henne i väntan på att mina "kollegor" skulle bli färdiga med dagens arbete :) Blir en kaffedejt med henne på måndag igen, längtar!! Snart dags för några timmar på hamnkrogen då! Att jag är ledig imorgon gör bara kvällen ännu bättre ;) Kan jag ju dricka 2 cider utan att ha dåligt samvete :P Idag är det en sådan perfekt dag! Vet precis vem/vilka jag har att tacka för det <3 Just för tillfället är det otroligt kul att vara "Sara Löfvendahl" ;) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0