Svar på fråga :)

Från Anonym:
jag undrar var du tränar? =) vill börja träna men tycker det är för dyrt i kävlinge

Svar:
Hejsan :) Jag tränar på timesportclub i Kävlinge. Ett perfekt gym, enligt mig! Fräsha lokaler, trevlig personal och ett stort utbud av olika pass :) Jag kan hålla med dig om att det är dyrt.. Jag betalar just nu 3900:- om året, och då har jag ändå studentrabatt! Kan tänka mig att det är dyrare för dem som inte har det. Dock tycker jag att det är värt sina pengar (för det mesta!) då gymmet är perfekt enligt mig! Sen beror det helt på vad man är ute efter.. Hade jag enbart varit intresserad av att lyfta vikter, så hade jag nog valt ett billigare alternativ. Men är man intresserad av att gå på pass, så är timesportclub definitivt ett super bra alternativ!

Allt handlar om prioriteringar.. Vad lägger du helst pengar på? :)

Tack för frågan, hoppas du blev klokare efter mitt svar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0