Att lära känna nya människor :)

Jag är så innerligt glad att jag valde att skriva uppsatsen tillsammans med Celie :) Hade aldrig kunnat tänka mig en bättre pluggkompis faktiskt! Det sköna med oss är att vi kan vara dödligt allvarliga, arga, frustrerade, glada, fnittriga, och bara allmänt utflippade! Idag har det varit en blandning av alla dessa känslor faktiskt! Men gud vad vi har skrattat :) Ingen förstår mig, som henne, just i detta läge!! :P Tack gumman för att du finns och för att du valde att plugga på Socialhögskolan (och kom in!!) vårterminen 2010!!
 
Känner ett lyckorus i kroppen när jag tänker på skolan och alla underbara människor jag har träffat där! Tänk om jag inte kommit in, vårterminen 2010?! Då hade jag troligtvis inte känt någon av er ;( Allt händer av en mening, och det fanns verkligen en mening med skolan just det året! Tack gode gud för det :)
 
Jag har fått vänner för livet tack vare plugget! 
 
Fanny & Celie, mitt hjärta klappar lite extra för er <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0