En tuff dag!

Gårdagen var INTE rolig, på något sätt.. :( Tänker inte gå in på varför, men det har i alla fall medfört 5 extra timmar framför datorn idag. Tänk vad påverkad man kan bli av ett enda "misstag".. Känner mig totalt slut i huvudet, men samtidigt glad & lättad över att jag är fri!! :)
 
Hade fint besök här hemma tidigare idag <3 Det som egentligen skulle bli två "snabba" koppar kaffe resulterade i 4 timmar tillsammans ;) Har man mycket att prata om, så har man! Tack för timmarna med dig kära vän <3
 
 
Nu ikväll har jag stått på crossen i 40 min, trots att jag från början inte alls kände för det idag! En eloge till mig! Därefter hoppade jag in i en varm dusch och NU ska jag slänga mig i soffan ---> Lyxfällan! Trevlig torsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tack själv kära vän! :o) <3

2012-11-01 @ 21:35:02
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0