Fredag :) :)

Då har ännu en vecka snart passerat.. Idag är det fredag, och det gillas skarpt! Står just nu utanför polisen i Lund och väntar på att klockan ska bli 09.00.. Ska hämta ut mitt pass som jag fick fixat för någon vecka sedan.. Därefter ska jag möta upp Celie på UB :) Dagen idag kommer att bestå av plugg samt en träff med vår handledare i eftermiddag!

Ikväll blir det självklart mys i soffan med mitt hjärta framför X-factor :) Det har blivit en "tradition" varje fredag nu! Ett perfekt sätt att inleda helgen på, tycker vi :) Dock måste jag lägga mig så fort det är slut, ska ju jobba imorgon.. :S Det bästa är att jag är ledig på söndag, så jag ser redan nu fram emot den sovmorgonen :)

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0