Frukt & Grönsaker <3

Ohh vad jag älskar när dessa lådor i kylen är påfyllda!! Nu har vi handlat frukt och grönt så att det räcker hela helgen i alla fall :) Imorgon väntas det fredagsmys med Jennie & Johan, och en frukttallrik ska vi nog kunna komponera ihop ;)

Idag har jag brukar allvar med plugget till 100%. Äntligen har jag läst ut avhandlingen, och sammanställt det viktigaste i ett annat dokument! Efter plugget städade jag toaletterna, och begav mig sen till gymmet. Idag blev det 60 min styrketräning, love it :) :) När jag kommer hem har Jimmy överraskat mig ordentligt! Han fick "i uppgift" att damma, så att vi sedan kunde dammsuga tillsammans när jag kom från träningen.. På den 1,5 timmen har han både dammat och dammsugit hela lägenheten :) Tack älskade Jimmy!! En bättre sambo/pojkvän än dig finns inte <3

Nu har jag intagit mitt protein och ska hoppa i duschen... Några timmar i soffan sen, hade inte skadat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0