Min fredag :)

Eftersom jag och Celie skrev klart vår uppsatsplan igår, så har dagen idag bara inneburit ledighet.. Ledighet låter skönt, dock har jag inte gått hemma i mina mukiskläder hela dagen! Har varit överallt och ingenstans känns det som! En väldigt effektiv dag :) :)
 
Detta har jag hunnit med:
 
Välbehövlig sovmorgon till 08.30
 
Publicerat vår uppsatsplan
 
Ärende hos mormor
 
Bullefika hos mamma (Hoppas att du inte smittat mig!!)
 
60 min styrketräning
 
Kaffe och valpmys hos Lola <3
 
Ärende på apoteket
 
Veckohandling + kaffe med SIS <3
 
Hämtat hem Zindra
 
NU äntligen ska jag hoppa i en varm dusch.. Därefter blir det mys med mitt hjärta i soffan framför X-factor :) Har handlat lite vit choklad som jag tänkte mumsa på ikväll!
 
Hej svej :)

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Vilket choklad blev det?? ;) Så sugen jag blev nu när jag läste att du ska mumsa på det till X Factor!!

2012-11-02 @ 21:05:54
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Det blev Marabous nyhet: vit choklad! Men det var ingen höjdare faktiskt.. Smaken var god, men har nog kommit på att när jag äter vit choklad ska det vara tunna rutor! Marabous är alldeles för tjockt! Risk för att det blir "för mkt".. Hade velat ha det som VI åt, för DET var gott som tusan ;)

2012-11-02 @ 22:15:58
Postat av: Becca!!

Ja, det var skitgott! Det får man kanske köpa hem till nästa fredag då ;) Det blev några Noblesse för mej... kom på att jag visst hade choklad hemma!! :)
Och nu var X factor slut, o bingen kallar! Ses imoron bitti :) Natti

2012-11-02 @ 22:52:36
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0