Min lördag

Vilken fullspäckad dag det varit hittills! Först har jag jobbat: 7-13.30 och därefter cyklade jag raka vägen hem och promenerade en långrunda med Zindra! Runt 16.00 begav jag mig ut på en timmes powerwalk i det härliga höstvädret :) Skönt att få rensa tankarna lite! Väl tillbaka från promenaden lagade jag kvällens middag medan Jimmy satte igång med städningen! Vi är ett bra teamwork, han och jag :) Mätta och belåtna satte vi fart och körde det sista av städningen tillsammans, och NU är vi klara.. Detta betyder att jag äntligen kan hålla helg :) Nu ska denna damen inta duschen och därefter ska jag unna mig några härliga timmar i soffan!

Ser även fram emot morgondagen!! :)

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0