Min onsdag

Även denna dagen har gått i ett! Plugg med Celie mellan 08.30-15.00 och därefter begav jag mig till gymmet! Idag fick jag fint sällskap av Becciz och efter en stund anlände Sara J och Eve också :) Träningen avslutades med Sara J:s egengjorda cirkelträning! 1,5 timmes på gymmet med sällskap varenda minut, kul! :) :)

Efter träningen begav vi oss till lödde! Dags för inhandling av maten till Thailand.. Känns skönt att ha det gjort, då ännu en sak kan strykas från "att göra listan" :) Annars så har kvällen bara bestått av slapp i soffan och testning av Skypen!

Japp, det var min dag det :)

Natti Natti allesammans <3


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Ja, idag körde vi hårt! :) Och kul hade vi!
Puss på dej

2012-11-28 @ 22:51:11
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0