Mycket att fixa innan resan!

Snälla någon, stoppa tiden för ett ögonblick!!
 
Just nu känns det som att allt är kaos :S Jag har så mycket jag ska hinna med innan resan, och den närmar sig alldeles för snabbt! Aldrig någonsin har jag känt en sådan inre stress över saker som ska fixas, som nu.. Dygnets timmar räcker helt enkelt inte till! varje dag sitter jag med uppsatsen till minst 16.00, och därefter ska man hinna träna, laga middag, duscha och förbereda inför dagen efter. När jag har gjort allt detta brukar jag ha ungefär 1 timme "till mig själv" på kvällen, men oftast innebär även den timmen plugg.. Imorgon kväll ska det handlas till resan och på torsdag är vi utbjudna på middag av Jimmys mamma.. Det var de dagarna!
 
Sen är det fredag, vilket innebär att Jimmy åker till Gran Canaria tidigt på lördag morgon (tror han skulle gå upp vid 02.00). Han har inte haft det lätt nu i veckan :S Packat till två resor samtidigt! Detta har han varit tvungen att göra pågrund av att han är hemma hos mig igen lördagen den 8:e december på kvällen.. Det betyder även att vi åker till Thailand på söndagen den 9:e och åker hemifrån redan 07.00 på morgonen.. Ingen tid för honom att packa där inte!
 
Puuhh.. Mycket man ska hålla reda på, och mycket som ska planeras!
 
Men mitt i allt detta känner jag även en otrolig LYCKA!! Det går bra med uppsatsen :) Vi kommer en bit på vägen varenda dag! Om cirka 12 dagar reser vi till Thailand, och äntligen får vi chans att vila upp oss! :) Innan resan har jag även några dejter inbokade med vänner, och de ser jag fram emot något enormt!! Först ska jag träffa Fanny den 5:e december och sedan mina kävlingetöser den 7:e december <3 <3 <3
 
Så ligger det till.. Dags att plugga lite igen! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0