Slut i planeten...

Jag har de senaste månaderna känt mig väldigt trött.. En kombination av mycket, bland annat: högt tempo i skolan och jobb i stort sett varenda helg.. Förr när jag har jobbat på helgerna så har vi i alla fall haft en "ledig" dag i veckan så att jag fått chans att sova ut.. Den senaste tiden har det varit full rulle i skolan (mån-fre) och sedan jobb på helgen. Håller på att försova mig varenda dag, trots att jag ställer 4 alarm.. Vaknar av mig själv 40 min efter det att jag egentligen skulle gått upp, och det resulterar i panik som inte heller är bra för varken kropp eller knopp! Imorgon har jag en sovmorgon, och den ska jag ta väl vara på.. Nästa gång jag kan sova ut, blir lördagen den 24/11 :S Jag behöver resan till Thailand nu!! 29 dagar kvar att stå ut.. Sen ska jag äntligen få vila upp mig lite :)

Nu ska jag alldeles strax hoppa i duschen.. Ikväll väntas poker med vänner i Lund, ska bli trevligt :) Hoppas på en vinst och några hundralappar rikare ;) Trevlig lördag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0