Spontankväll med Becciz :)

Tidigare idag fick jag en förfrågan om en dejt med Becciz.. Jag blev GLAD :) Självklart ville jag träffa henne!! Hon överraskade mig med massa god frukt, verkligen uppskattat!! Som vanligt när vi träffas blir det en massa prat, om allt mellan himmel och jord :) Inte mig emot då jag älskar att snacka :P Haha.. Med risk för att Jimmy kan bli trött på mig ibland ;) Var till och med nära att börja gråta där ett tag.. Vissa samtalsämne är helt enkelt känsligare än andra..

Tack för att du är du gumman.. Men framförallt tack för att du lyssnar och alltid finns där!! Du är underbar <3 <3 <3 En vän som dig vill jag aldrig missta!

Blev lite övertid idag.. Brukar juh egentligen sova vid detta laget! Men vad gör det, med lite extra trötthet, när man haft en sådan bra kväll? Den överväger verkligen de svullna ögonlocken imorgon! ;)

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tack för dina fina ord! Dom är ömsesidiga! :) Men det vet du redan! :) Ha en bra kväll gumman!! <3 <3 <3

2012-11-07 @ 15:02:19
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0