Träning som ger resultat :)

Jag gillar att man kan skymta musklerna i armarna, även i avslappnat tillstånd :D Det är ett bevis för mig, att all styrketräning de senaste månaderna gett resultat! Det är cirka 2 veckor kvar av min träningsperiod, och det ska bli spännande att se det slutgiltiga resultatet! Förutom vägning och mätning ska jag göra en kroppsanalys på gymmet. Det ska bli kul att se om resultatet även har förbättras där :) Det var ändå 1 år sedan jag gjorde en sådan sist! Under mina 3 veckor i Thailand ska jag vila upp min kropp.. Kanske blir det en och annan powerwalk (i värmen!) men mer än så tänker jag inte träna. Får ta tag i träningen igen när jag kommer hem från resan! År 2013 kommer att bli ett bra år, och jag har bestämt mig för att ha den efterlängtade kroppen till beach 2013 ;) Ingen omöjlighet, om det fortsätter att gå så bra som det gjort nu!

Nä gott folk, dags att hoppa i kläderna! Idag väntas det plugg hemma hos Celie :) Trevlig torsdag på er!


Kommentarer
Postat av: J

Grymt snyggt!! Bra jobbat!!!

2012-11-22 @ 09:47:23
Postat av: Sara :)

Tack :D

2012-11-22 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0