Veckans träning

Precis som jag skrev förra veckan, så kände jag på mig att det "bara" skulle bli 5 träningstillfälle denna vecka. Är inte rikitgt nöjd, då jag helst vill komma upp i sex, men det får gå! Har också en känsla av att det MAX kommer bli 5 träningstillfälle i veckorna framöver.. Imorgon startar uppsatskursen, och eftersom jag ska till Thailand i 3 veckor så gäller det att verkligen sätta fart! När jag tänker efter ska jag nog vara glad om jag kommer upp i  4 tillfälle/ vecka framöver! Har även slarvat skit mycket med godis/andra gottigheter denna vecka :S Har syndat både lördag och söndag, vilket inte är att föredra när man är mitt uppe i sin träningsperiod.. men men, nya tag imorgon :)
 
 
Måndag: Crosstrainer 40 min
 
Tisdag: Blandad styrka 60 min
 
Onsdag: VILODAG
 
Torsdag: Crosstrainer 40 min
 
Fredag: Blandad styrka 60 min
 
Lördag: Powerwalk 1 timme
 
Söndag: VILODAG
 
 
Update angående söndagskvällen kommer imorgon :) Nu kallar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0