Bilder från förr ---> Minnen

Jag har kommit på en genial idé :) Jag kommer att börja med inlägg som har rubriken Bilder från förr ---> Minnen. Jag kommer att publicera allt ifrån 1-10 bilder per inlägg. Jag kommer inte att skriva något i inlägget, utan bilderna får stå för allt :) Varför vill jag nu göra detta?För det första kan det vara kul för mina läsare att se alla de "gamla" foto jag har, samtidigt som det är kul för mig att göra inläggen och välja ut vilka bilder jag vill ska synas i just de inläggen! Jag kommer inte ha någon bestämd dag då inläggen publiceras, utan att det kommer att komma sporadiskt! Ni får helt enkelt hålla utkik!
 
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skojjsigt :)

2012-10-05 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0