Den där vikten!

Ibland känns det som att hela mitt liv kretsar kring tankar om vikt/träning/kost osv.. Undrar hur mycket "ren tid" man lägger på att fundera på det egentligen? Jag hade nog inte velat veta svaret.. Men i alla fall, vägningen gick strålande även idag :) :) Sakta med säkert tar jag mig nedåt..

Vecka 1: -0,5 kg

Vecka 2: + 0,3 kg (MENS!)

Vecka 3: -0,5 kg

Vecka 4: -0,4 kg

Jag är nöjd! Vet att jag inte kan begära "mer" eftersom jag styrketränar så pass mycket som jag gör! Ska bli spännande att se resultatet av mätningen den 17/10 :) Det hade varit underbart att bli positivt överraskad då :P

Hoppas på ett bra resultat även nästa vecka! Nu kallar sängen.. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0