Filmkväll med Becciz <3

Äntligen fick vi till vår filmkväll :) Både jag och Becciz har velat se 21 jump street ett tag nu, och idag lyckades vi få till det ;) Filmen var jätte bra! Skrattade mer än vad jag trodde att jag skulle göra, och då är det ett bra betyg!

Just för tillfället har vi ingen bil, så det fick bli bussen till Furulund :) Jag är inte förtjust i att cykla hem i mörker helt ensam, så att åka buss fram och tillbaka är perfekt! Förutom att kolla på film har vi även hunnit med kaffe och skitsnack på balkongen :) Tack gumman för idag <3 Har haft det super mysigt med dig, som alltid!!

Sitter just nu på bussen hem.. Har en underbar sambo som kommer och möter mig på stationen <3 Antar att jag kommer dyka sängen direkt, då klockan ringer äckligt tidigt imorgon, 05.30!

Natti Natti :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha har du fotat 123:an till och med?! Du din paparazzi ;) Tack själv du fina för ikväll! ÄNTLIGEN! Hade typ inte hört nåt om filmen, kunde nog inte tänka mej att det skulle vara en rolig film haha!! Hoppas nu att bussfärden hem från Furulund gick bra, o att inga fula gubbar fanns på bussen! Bra att Jimmy & Fisen kom o mötte dig!! Annars hade jag kört dej hem! Sov gott snäckan!! puss o kram

2012-10-08 @ 22:26:41
Postat av: Becca!!

Ehm, alltså om du inte förstod det så var det jag som skickade ovanstående kommentar... ;) ooopps

2012-10-08 @ 22:27:10
Postat av: pappa

Hoppas du inte sitter på den bussen på bilden..hihi

2012-10-08 @ 22:31:29
Postat av: Sara :)

Haha, jag förstod att det var du ;) Dina kommentarer känner man alltid igen! Tack för att du är så snäll och hjälper mig att få mitt Tatum begär stillat ;) Kärlek till dig <3

Pappa: just då satt jag inte på den, men 5 min senare gjorde jag :) :)

2012-10-08 @ 22:40:35
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0