Hälsat på lillebror <3

Har haft en underbar dag med mina nära och kära idag <3 Först blev det ett besök hos Linus.. Älskade lillebror!! Den finaste stenen och den finaste platsen till den finaste människan <3 Blev varm inombords när jag såg hur fint dina nära gjort hos dig.. Blommor, ljus, stenar, träd och Minnessaker.. Hoppas att du på något sett vet hur alla i din närhet bryr sig om dig, och älskar dig.. Det kändes skönt att hälsa på dig idag.. Hade med mig en sten, och texten på den är så fin och ägnad dig <3 Älskar dig Linus!!

Efter besöket hos honom körde vi hem till min faster som bjöd på en god middag :) Hemmalagade biffar med kokt potatis, lingon, sås och inlagd gurka.. MUMS! Tack allesammans för denna dagen med er <3 Älskar er massor!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0