Irriterad! :S

Har ni också sådana dagar där ni i princip är irriterade på allt?! Jag har haft en sådan dag idag.. Stubinen har minst sagt varit kort, och anledningen till varför det varit så, vet jag inte. Det har inte varit några "stora saker" som jag varit irriterad på, utan mer smått skit! Men det där lilla kan genast bli något stort när bägaren rinner över!

Jag har varit irriterad på:

Gymmet: jävlar vad sur jag var idag! Ställde mig på en crosstrainer för att uppvärma. Då upptäcker jag att den fortfarande är sönder! Steglängden går inte att ställa in, motståndet känns allmänt fuckat och tv:n funkar inte! Gaaahh.. Hur många gånger ska man behöva säga till dem som jobbar där?! Det ska inta ta 1 månad för att laga en maskin! Det dyraste gymmet i Kävlinge + dålig service.. Det gillas inte! Nä TIME, nu får ni allt göra lite för era medlemmar, och ni kan börja med att hålla maskinerna hela, så att man kan nyttja det man vill!

Nära & Kära: Ja det är mina nära, men vissa dagar är, trots mkt kärlek INTE bra! Blev så irriterad och ledsen på en person idag ;( Ibland kvittar det vad man gör, för det uppskattas aldrig ändå!

Telefonen: Jävla skit telefon/iphone! Inget riktat just till iPhone, men den har verkligen gjort sitt snart! Hänger sig under samtal, allmänt seg i menyerna och en hemknapp som i stort sett inte fungerar! Ge mig min nya lur, typ NU!

Internet: Jaha, då har internetet här hemma också slutat fungera! KUL! :( Hur länge ska man behöva vara utan det, nu då...?

Just idag, just nu hade jag behövt något som ger mig positiv energi och som får mig på bra humör! Får tacka mina vänner för sällskapet tidigare idag, det gjorde i alla fall det hela en aning bättre


Nä, en film i soffan kanske gör susen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0