Kallaste dagen hittills?! Brrr...

Då var seminariet över, och ingen är gladare än jag :) :) Nu kan jag hålla "helg", underbart!! Om en stund ska vi laga middag, och därefter blir det massa mys i soffan <3 Jag har verkligen suktat efter den varma filten och värmeljusen idag!! Fy bubblan vad det har varit kallt! Eftersom solen sken i förmiddags trodde juh jag att det skulle vara lite varmare.. Har gått och fryst i min skinnjacka (utan vantar) hela dagen :S Inte särskilt härligt! Så mellan 19.00 och 23.00 ska jag ligga uppkurad i soffan udner filten!
 
20.00 är det X-factor, och självklart ska vi titta på det!!
 
 
Vilka är er/era favoriter?? Gruppen J.E.M ligger högt upp på vår lista :)
 
 
Trevlig fredag allesammans!!
 
 
 
Ett fnittrigt samtal är i och för sig mysigt det också ;)
 
Haha :) :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Haha, fnittriga samtal är dom bästa! :-P Hahahaha
Schhh!!! :D

2012-10-26 @ 21:10:15
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0