Komplettering på paper, det suger!! :(

Dagen igår var ingen höjdare :S På förmiddagen fick vi tillbaka resultatet på papert, och precis som jag hade trott så blev jag inte godkänd. Egentligen är inte detta "hela världen", men jag har inte tid med någon komplettering just nu! Jag har släppt SOPA61 och är i full gång med SOPA62.. Det suger att behöva komplettera, man blir liksom aldrig "av med en kurs" förren man klarat examinationsmomentet. Har suttit hela eftermiddagen och skrivit och har förhoppningsvis gjort ett bättre arbete nu! Kompletteringen är skickad, och jag väntar med spänning efter en "ny bedömning" :S Snälla, hålla alla era tummar och tår för mig!!
 
Tack och lov att jag har en härlig helg att se fram emot :) För det första är jag helt ledig från allt vad jobb heter, och för det andra så ska jag spendera mina dagar med människor jag älskar massvis!! Imorgon blir det middagsmys och X-factor med Sara, Becciz och Jimmy :) På lördag är det PARTY till max med några tjejer från klassen, wiihhoo! Ciderna är på kylning, och jag kunde inte varit mer laddad ;) Söndagen kommer att spenderas med familjen (Pappa, mina brödrar m.f) Vi ska åka till kyrkogården och "hälsa på" min/vår bror Linus <3 <3 <3 Kommer garanterat bli en känslosam dag.. Men också en dag som behövs!!
 
Nä gott folk, dags att ladda för fråga Olle ;) Haha..
 
Soo Long!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca!

JAAA! Kommer bli en supermysig kväll imorgon!! :) Längtar!! <3

2012-10-11 @ 22:49:58
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Mys, mys och ännu mer MYS :) <3

2012-10-12 @ 08:00:10
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0