Mys med en vän + pojkvän <3

Lördagskvällen har bestått av massa mys <3 Körde hem till Becciz vid 17.00.. Kaffe och skitsnack med en god vän är aldrig fel :) Jag lovar dig gumman, jag ska tänka på allt vi pratade om idag <3 Tack för mysiga timmar och härligt sällskap :) :)

Efter besöket hos Becciz blev det ännu mer mys i soffan med Jimmy framför Johan Falk! Filmen var sjukt bra! Och "Frank Vagner" är helt klart en klass för sig själv ;) Inser just att klockan är på tok för mkt.. Ska jobba imorgon, vilket jag inte ser fram emot just nu! Hade mycket hellre haft en ledig söndag tillsammans med mitt hjärta <3 Men vad gör man inte för lite extra klirr i kassan!

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker väl att du är uppe lite sent för en jobbmorgon!! ;) Vad var de för en film? Gick Falk på tv? Helt missat!!
Ja, det är bra att du ska tänka på det vi pratat om! Och jag ska göra detsamma!! <3
Se vad mycket klokt man kommer fram till ibland!:)

2012-10-21 @ 00:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0