Myslördag med en god vän <3

Får börja med att tacka alla som skrivit till mig på min frågestund! Blev riktigt impad faktiskt! Sist jag hade en frågestund här i bloggen fick jag typ 2 frågor, så detta var riktigt kul! :) Tyvärr hinner jag inte svara på dessa idag, men jag ska göra allt jag kan för att hinna svara på ALLT imorgon :)
 

 
Efter jobb idag cyklade jag bort till gymmet ---> Dags för ett styrkepass med Becciz :) Körde på bra idag, men det känns att jag inte haft någon vilodag på länge nu.. Så imorgon ska jag definitivt vila!
 
Från början var det tänkt att jag och Sara skulle på klassfest idag.. Men tråkigt nog var det inte tillräckligt många som anmält sig för att den skulle bli av :( Sjukt trist, då en klassfest från högstadiet bara händer 1 gång i livet! Blev förvånad över att intresset faktiskt var så litet?! Vi fick tillbaka våra pengar i alla fall :) Eftersom det blev ändrade planer och jag i samma veva fick förfrågan om en mysig kväll i Lund med Becciz var valet ganska självklart! Så 19.00 vankas det GOD middag på Sandras i Lund :) Vad som händer därefter får vi se! Någon cider ska allt slinka ner ;) Har inte syndat på över en vecka, så idag får jag lov!
 
Nä, dags för sminkning + fix av hår!
 

 
 Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta...?
Tror att jag tar och gör det första faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0