Nedräkning - Thailand :)

Idag är det exakt 7 veckor kvar tills vi sitter på planet :) Galet vad tiden går snabbt!! Tidigare när jag haft en resa bokad så kan jag inte komma ihåg att jag kände såhär.. Då har jag för mig att jag tyckte att tiden gick långsamt.. Men denna gången flyger dagarna förbi! Kan kanske bero på att jag har massor jag vill (och måste!) göra innan vi åker och jag är tveksam på att jag kommer hinna med allt.. Men oavsett om jag hinner/inte hinner, så vet jag redan nu att det kommer vara värt det :)

Dags för lite kaffe, och därefter beger jag mig till jobb! När jag slutat (13.00) ska jag möta upp Becciz på gymmet! Det är skönt när man har något att se fram emot.. Då går jobbedagen såå mkt fortare! Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0