Torsdag = Skola + träning!

Nu är Zindra lämnad hos hundfrisören i Kävlinge :) Hon har blivit riktigt långhårig nu, så det var verkligen dags för en klippning. Under tiden hon befinner sig där ska jag fixa till mig inför skolan! Idag ska jag möta upp Celie 2 timmar innan föreläsningen börjar, för att planera lite inför uppsatsplanen som vi ska skriva.. Det är mycket som ska göras på bara 3 veckor, och jag känner redan nu en inre stress inför denna kursen. Men precis som med alla andra kurser, så tar man sig (förhoppningsvis) igenom denna också!
 
Efter skolan ska jag möta upp Becciz för ett styrkepass! :) Ska bli skönt att lyfta vikter idag!! Dessutom är det KUL när man har sällskap och gör vissa övningar tillsammans osv..!
 
Nä gott folk: dags att kleta på smink!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0