Vad får man göra/inte göra som utbildad socionom?

Tydligen får man inte lägga upp bilder på citat/ordspråk längre...? Väldigt opassande enligt vissa när man utbildar sig till socionom.. Konstigt att min utbildning ska påverka allt jag gör?! Då kan man inte som utbildad socionom dricka alkohol och bli lite "rund under fötterna" heller, tänk om någon skulle se mig ute?! Eller DET är ok? Då kan jag inte synas på bild med en ciggarett i handen, för det hade juh varit väldigt opassande det med kanske? Om jag vill skriva om mina tankar och funderingar en kväll, så är det upp till mig. Vem är ni att bestämma vad som är passande att skriva, eller inte?! 
 
Vet ni vad?! Jag tror snarare att det är så att jag träffat en känslig punkt hos många! ;) 
 
Med det sagt: Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Stå på dig Sara!
Inte ska någon säga till dig vad du får skriva eller inte.
Din blogg, dina tankar!
Tycker du ska köra på som innan.
Kram!

2012-10-30 @ 22:44:27
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0