Veckans träning

Är sjukt nöjd med veckans träning!! :) 6 träningspass på 7 dagar.. Jag SKA vara nöjd! Till en början när jag startade min nya "träningspersiod" (som jag kallar det) trodde jag verkligen inte att jag skulle få "smak" för träningen på detta sätt :) Just nu, älskar jag att träna! Träningen får mig att må bra på många sätt.. Det annars dåliga samvetet som kan infinna sig är som bortblåst, jag känner mig piggare och mår allmänt bra i kroppen! Att träningen ger bra resultat är dessutom ett väldigt plus i kanten ;) Jag har nu tränat stenhårt i 7 veckor, och återstående tid av träningsperioden är 6 veckor. Jag börjar på allvar tro att jag kan klara detta! Klara att nå mitt mål :) Men det är hård träning som gäller de resterande 6 veckorna, ingen vila här inte! :P
 
Veckans träning
 
Måndag: Blandad styrka 60 min
 
Tisdag: Crosstrainer 40 min
 
Onsdag: Blandad styrka 60 min
 
Torsdag: VILODAG
 
Fredag: Crosstrainer 40 min
 
Lördag: Powerwalk 1 timme
 
Söndag: Blandad styrka 70 min
 
Nä gott folk, nu kallar sängen! Har seminarium imorgon och börjar inte förren 13.00, men ska bege mig in till Lund lite tidigare för att uträtta några ärende! Vill jag hinna träna innan skolan börjar + duscha och fixa mig så måste jag gå upp 07.30! Det bär tufft att ställa klockan så tidigt när man jobbat i helgen + att sovmorgonen lockar något så fruktansvärt.. Men men, vill man vara fin så ;)
 
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0