Veckans träning

Jag vet inte riktigt varför, men på något sätt är jag inte nöjd med veckans träning :S Har haft ett väldigt pressat schema vilket har resulterat i att jag helt enkelt inte haft den tid jag velat till att sticka till gymmet och träna styrka.. det tar betydligt mindre tid att "bara ställa sig" på crosstrainern här hemma, om man nu är stressad! Är inte heller riktigt nöjd med att det "bara" blivit 5 träningstillfälle.. Jag vet att lingonveckan är på intågande, vilket brukar medföra en viktuppgång på mellan 0,5-1kg, kanske därför jag känner mig lite missnöjd också! Jag vill juh liksom ge järnet veckan innan jag vet att jag eventuellt kommer gå upp, och hoppas på att det inte gör viktuppgången så märkbar :P Vi får se hur det går!
 
På tisdag är det vägning och på onsdag är det mätning, spännande!
 
Veckans träning:
 
Måndag: Crosstrainer 40 min
 
Tisdag: Crosstrainer 40 min
 
Onsdag: VILODAG
 
Torsdag: Blandad styrka 70 min
 
Fredag: Powerwalk 1 timme
 
Lördag: Crosstrainer 40 min
 
Söndag: VILODAG
 
Nu ska denna damen snart krypa i säng.. Är sjukt trött idag! Har endast sovit 5 timmar inatt, och det känns! Imorgon är jag "ledig" från skolan vilket innebär massa plugg/läsande på hemmaplan! Men som jag skrivit i ett tidigare inlägg, det är skönt att plugga hemma, det ger mig ett tillfälle att kunna gå runt i morgonrocken hela dagen om jag vill ;) Mys!! Natti natti allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0