Byråkratopati

Det blev visst några timmars plugg ändå :) Varför har jag alltid så svårt att "sätta igång"? När jag sedan väl är igång, är det lättare och faktiskt roligare än jag trodde! Idag har jag lagt ett viktigt ord på minnet: Byråkratopati :) Tänk vad många människor i det sociala arbetet lider av detta! Man kan inte arbeta på det sättet i en verksamhet som innefattar människor, så är det bara :P

Nu är det i alla fall slutpluggat (för idag!).. Ska ta mig en dusch nu, och sen krypa ner i soffan med Jimmy framför det nya programmet X-factor! Är väldigt skeptisk, då jag fortfarande är besviken över att IDOL försvann :( Men jag ska ge det en chans!

Hoppas att mina läsare haft en bra söndag :) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0