Channing Tatum!!

Ja.. Jag är fortfarande KÄR i Channing Tatum! Dock lite mindre besatt "av honom" nu än precis efter att jag sett filmen Magic Mike ;) Haha.. Kan man ha ett lyckligt kärleksliv och en underbar sambo samtidigt som man typ dreglar ner sig själv och alla andra i närheten när man ser en film/bild på Channing? Han har helt enkelt etsat sig fast.. Bättre blev det inte när jag läste att filmen Magic Mike kommer ut på DVD den 23 Okt!! Gissa en som kommer att handla den, illa kvickt! Klart man måste ha Channing i DVD-stället ;)
 
 
 
Till er som inte sett klippet, eller som bara vill fräsha upp sitt minne lite ;)
 
 
 
GE MIG DEN 23 OKTOBER NU!!

Kommentarer
Postat av: anna

samma channing tattum besatthet som du... har du sett "step up"?

2012-09-28 @ 18:00:36
Postat av: Sara :)

Japp det har jag! Step up, dear john, the vow och Magic mike! Han är så grymt bra :)

2012-09-28 @ 19:38:43
Postat av: Emma

Härligt o höra att de finns fler... Har nog sett alla filmer han med verkat i, finns ingen hetare :)

2012-09-28 @ 21:21:41
URL: http://www.anderbergskan.blogg.se
Postat av: anna

Jag har nog fan missat nått...
Men nu har jag definitivt fastnat!.Hahaha

2012-09-28 @ 21:45:42
Postat av: Sara :)

Skönt att se att det finns fler som jag ;) haha!! Han är verkligen något extra, den där fd strippan!

2012-09-28 @ 22:06:08
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: anna

Glöm inte 21st jumpstreet!

2012-09-28 @ 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0