Dagens träning

Idag blev det styrka för hela slanten :) Hade härligt sällskap också av SIS och Becciz <3 Det är kul när man gör sitt yttersta och pressar sig själv...! En eloge till Sara som lyckades köra med extra tunga vikter på axlarna ;) Du är duktig gumman!! Jag pressade mig själv lite extra mycket på situpsen.. Förr när jag tränade så hade jag en 5 kilosvikt på bröstet. Märkte nu när jag kom tillbaka, att jag knappt orkade göra situps UTAN vikt :S Men idag hade jag 2,5 kilo extra vilandes på bröstet :) Det var jävligt tungt, men det gick!
 
 
10 min uppvärming på crossen = 115 brända kalorier
 
75 min blandad styrka
 
Jag är NÖJD!! Tack tjejer för ert sällskap idag :) :)

Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tack själv för sällskap! :))

2012-09-20 @ 22:42:38
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0