Dear John + IKEA :)

Igår när jag hade jobbat klart min kväll cyklade jag direkt hem och poppade lite popcorn och slängde mig i soffan framför filmen Dear John. Har hört att filmen ska vara väldigt bra, och att min favorit Channing Tatum är super :) Jag blev inte besviken! En fin film som handlar om ovillkorlig kärlek och hur man kan älska någon som befinner sig mycket långt bort.. Kärleken övervinner alla hinder, sägs det..? Dock tycker jag att Magic Mike samt The vow är snäppet bättre, men bara lite ;)
 
 
Nu ska jag fixa till mig samt förbereda frukosten.. Vid 10.00 kommer Rebecca hit på lite äggamackor och kaffe :) Därefter tänkte vi köra till IKEA och shoppa loss lite! Vi måste få hemhandlat belysningen som ska placeras under vasken, så det fick bli mitt uppdrag medans Jimmy cyklar Kävlingetrampen :P Ikväll hoppas både jag och Jimmy på en myskväll i soffan <3 Längesedan sist, känns det som!
 
Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0