Det där med träning..

Har satt sig på huvudet ;) Min enda önskan är att bli "fit" och vara 100% nöjd med min kropp.. Fast ibland undrar jag om man någonsin kommer att bli 100% nöjd? Det finns alltid något som kan förbättras, känns det som! Min kropp är också väldigt speciell.. Jag är bred upptill (rygg, armar och bröst) och sen har jag en smal midja. Feta problem när man ska hitta en passande tröja/blus kan jag säga! Jag hade behövt en storlek upptill och en till två mindre storlekar på midjan, men vart hittar man sådana tröjor? Nowhere...! Samtidigt i detta vill jag ha tränade armar/axlar/rygg men ändå inte vara "för stor".. Haha, ilandsproblem deluxe :P

Nu ska jag käka en ordentlig frukost! Därefter är det plugg som gäller.. Längtar till i eftermiddag :) Då blir det styrketräning med SIS och Becciz :) Ska bli skönt att pumpa musklerna även idag!


Kommentarer
Postat av: hanna

detta men att bli nöjd tror jag heller aldrig man blir.
När man väl har nått det målet man va ute efter från början, så har man alltid nya och skita på (=

Lycka till med träningen

2012-09-20 @ 10:26:09
URL: http://hcmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0