Effektiv!

När jag jobbar delad tur så är det nästan ett måste för mig att vara effektiv på mina lediga timmar, så att jag hinner med så mycket som möjligt :) Slutade 10.00, åt lite frukost och därefter begav jag mig ut på en timmes powerwalk! Trodde hela tiden att det skulle börja regna, men jag klarade mig :)
 
Efter powerwalken har jag fått gjort detta:
 
Plockat undan torr tvätt från ställningen
 
Tvättat en maskin
 
Duschat
 
Pluggat i 1,5 h (Äntligen har jag läst allt jag ska!)
 
Nu ska jag snart bege mig till jobb igen.. Varför går de lediga timmarna alltid så himla snabbt? Får se fram emot 22.00 när jag slutar och får komma hem till min Jimmy igen <3
 
Hej svej :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0