Fredag

Informationen om de valbara kurserna som vi fick igår var intressant! Till en början stod jag och vägde mellan Barn & Unga samt familjer.. Jag tror att jag har bestämt mig nu :) Det lutar åt Barn & Unga! Men jag har fortfarande några dagar, innan jag måste bestämma mig!

Just nu har halva klassen examinationsseminarium (8-17)! Mitt seminarium har jag på måndag.. Så dagen idag kommer jag att tillbringa med huvudet i litteratur samt de andras paper! Plugg, plugg och ännu mer plugg... Ska bli skönt att få seminariet överstökat på måndag!

Förutom att jag ska plugga ska jag även försöka hinna med en powerwalk samt tvätta några maskiner tvätt! Längtar tills klockan är 17.00 :) Mysfredag med Jimmy står på schemat <3

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0