Fredagskvällen med töserna :)

Vilken underbar kväll jag har haft med er idag :) 18.00 anlände gästerna: Fanny, Celie och Becciz! Jag bjöd på lax med potatis och morötter, uppskattat av alla! Därefter åt vi glass med varma hallon, mums!! Som snacks valde vi att ha grönsaksdipp istället för massa "onödigt" godis. Vet man att man ska dricka några cider så behöver man juh inte trycka i sig en massa choklad också.. Räcker att man ska göra det nästa helg :P Senare på kvällen åkte sällskapsspelet "med vilda gester" fram, haha! Vi kan vi :) :) Jag vet inte om det berodde på drickan, men vi alla fick nog till några bra charader.. Jägaren, svanen och björnen är bara några av dem :D

Tack till er till er tjejer för denna härliga kväll med er :D Super kul att även du Becciz kunde vara med :) Nu har du fått träffa mina absoluta favoriter från klassen också juh ;)

Nu ska denna damen snarka gott.. En ny dag imorgon, med massa trevligheter på schemat :) Natti!



Kommentarer
Postat av: Becca!!

Skulle beskriva bilden på mej som "Caught in the moment" ;) Det var inte riktigt till min fördel om man säger så! Haha :)
Tack snäckan för en rolig fredagskväll, för att jag fick låna övernattningssängen och för en bra lördag fm/em :)) Tycker också det var strongt gjort av oss att ta oss till gymmet trots att vi var så "sledna" :)
Lycka till med pluggandet! Se nu till att skriv undan! ;) Puss o kram ! <3

2012-09-15 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0