Jag får leta vidare, helt enkelt!

Som vanligt när jag är ute efter att hitta kläder till en speciell kväll, kommer jag hem med allt annat förutom det! Idag har jag handlat: 2 träningslinne, läppsyl, ansiktsservetter, svart tröja med spets från HM + 3 trosor samt en lila genomskinlig tröja med 3/4 ärm från Vero Moda :) Är sjukt nöjd med mina köp, men har fortfarande ingen klockren outfit till lördag :S Vad betyder det?? Att jag måste ta en titt på Centan också ;) De tröjorna jag handlade idag är inga "utgångströjor" utan funkar mer till kalas/tjejmiddagar osv.. Nytt uttryck för idag "det är en sådan tjej-middag-tröja" haha :) :)

Vi får se när det finns tid för en liten shoppingtur i veckan.. Men dit ska jag! Tack för denna eftermiddag/kväll med dig Becciz <3 Alltid kul med sällskap när man ska shoppa!

Natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0