Kylen är laddad...

Maten är inhandlad och all dricka är på kylning!! Nu ser vi fram emot kräftskivan imorgon :) :) För vår del kommer vi att träffa massor med "nytt" folk :) Det gillas! Jag får inte glömma att ladda kameran, så att jag kan ta massor med bilder imorgon ;)

Till Jennie & Johan: Vi är såå glada som fått chansen att lära känna er! Ni är två underbara personer som vi alltid har skoj med :) Jag längtar till allt som vi har planerat med er framöver!! Kräftskivan, fester, middagsbjudningar och Thailand :)

Just nu sitter jag och äter frukost.. Ska bege mig ut på en PW om 1 timmes tid.. Därinnan tänkte jag plugga.. Har massor med litteratur som jag ska beta mig igenom, och hur mycket det än tar emot så måste jag sätta igång idag! Längtar till i eftermiddag då det blir en dejt med bästa Fanny <3

Sooo long!






Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack tack tack Fina du/ni!!! Vi ser med fram emot allt framöver :D ses imorgon!!! Taggad taggad taggad!!!!!!!!

2012-09-06 @ 19:27:33
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0