En fullspäckad måndag!

Kommer in i sovrummet och möts av en styck hund i sängen.. Vafan, kunde du hoppa upp?! Söt som hon är så får hon stanna kvar en liten stund! <3

Dagen idag har gått i ett.. Kände att huvudvärken smög sig på tidigare ikväll och nu har jag ONT! Jävla skit.. Antar att det är all stress som orsakar värken. Ni anar inte som jag längtar till juni! Examen och förhoppningsvis jobb som socionom :) :)

Dags att sova, ska ju upp tidigt imorgon för att jobba.. Långt pass, 7-15.30 :S Får se hur pigg jag är imorgon kväll.. Om inget annat så får jag ta några cider och hoppas på att de hjälper mig att komma i rätt stämning ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Världens sötaste hund. :)

2013-04-30 @ 09:39:23
Postat av: Anonym

Se till att hitta stämningen ikväll bara!! ;) puss becca

2013-04-30 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0