Fredag och hemmastudier

Vaken.. Pigg? Nope..
 
Tänkte att jag skulle sova lite längre idag, då jag ska jobba klockan 07.00 imorgon bitti och sedan festa hela kvällen. Vaknar 1 timme innan klockan ringer. Försöker somna om, vilket är lönlöst! Har föreläsningar på schemat idag, men då de inte är obligatoriska så ska jag plugga på min andra reflektionsuppgift samt börja skriva på min IVP (interventionsplan). I eftermiddag blir det kanske ett besök på gymmet :)
 
Uppdatering angående rökningen: Vissa dagar är jobbigare än andra, men jag kämpar.. Tack vare sugtabletterna så måste jag säga att det går bra. Jag har sugit på dessa tabletter i ca 4 dagar nu och känner jag någonsin ett röksug så är det ett väldigt litet sådant. Är glad för att dem hjälper mig :) :)
 
 
Dags för god frukost och kaffe :) Sen väntas plugg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0