Min fredag :)

Så irriterande! Har försökt blogga i flera timmar från appen nu, men det fungerar inte. Varje gång jag trycker upp bloggen så stänger appen ner sig själv igen. Frustrerande! Jag som hade lite bilder att visa er ;) Idag valde jag som sagt att ha hemmastudier :)
 
Detta har jag fått gjort:
 
Ätit en god frukost
 
Pluggat
 
Tvättat 2 maskiner tvätt
 
Varit på Nova (kan inte säga att jag shoppade precis!)
 
Tränat i över 1,5 timme, ett sjukt härligt syrkepass!
 
Promenerat en låång runda med Jimmy, Nitro och Zindra
 
Ätit en god middag med mitt hjärta <3
 
Kollat på Lets Dance :)
 
Det var min fredag! Ganska så effektiv tycker jag!! Nu ska jag nanna kudden.. Imorgon väntas jobb 06.45-15.30 och därefter måste jag skynda mig hem och hoppa i duschen! På kvällen är det PARTY!!
 
Natti Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0