Uppe med tuppen?

Idag var jag uppe med tuppen, känns det som :P Hade en möjlighet att ta sovmorgon men kände att en powerwalk är viktigare då jag inte kan träna på två dagar sen. Klockan ringde 07.20 och därefter mumsade jag i mig lite frukost.. 09.45 begav jag mig ut på en timmes powerwalk, vilket inte alls var särskilt skönt. Vädret är ingen höjdare idag, rått och kallt :S Men jag fick (trots dåligt väder) motionerat i alla fall :) :)
 
Nu ska jag ta på mig lite kläder och sen bege mig till stationen och sen in till skolan.. Idag ska jag redovisa min professionella reflektion! Hoppas hoppas att det går bra :)
 
Fortsatt trevlig torsdag allesammans!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0